Blogger Templates by Blogcrowds

lament

Thursday, October 22, 2009

urghh my abs pain. semalam lepas keje, semangat pegi gym, then at home doing tummy crunch pulak tuh. sekarang dah sakitt..

saper kata pegi gym baik utk kesihatan? saper???

tak pernah2 laa aku pegi gym.. ok pernah tu pernah tapi jarang-jarang bak kata p ramlee dalam nujum pak belalang. sampai kalau pergi jek, orang2 tua boleh kata buang tebiat, orang cina pulak kata, boleh cepat2 pegi beli nombor ekor...

teringat zaman dulu2 lepas sekolah time merewang ngan kawan2 berpeleseran di kota KL, aku pergi beli bunga malai yg minachi india dok pakai kat kepala tuh.. alaa kat tempat2 yg ada india they all selalu jual tepi jalan kan? yg tu laa.. aku curious, lagipon murah jek.. 50 sen jek tak salah..

seminggu lepas tu kawan2 aku kata they all ingat aku dah buang tebiat masa tuh, berkelakuan aneh ala2 tanda2 nak meninggal gituh. keji takk??

anyway, pegi gym ni gara2 nak pegi boracay next month laa nie. swimming pool totop for maintanence.. biasanya aku pegi swimming jek. btw, terperanjat gak first time nampak tetiber ada tape mengelilingi swimming pool last week. ingat ada orang mati lemas ke apa, kes police hahaha...

pergi beach, kena laa in tip top condition kan.. karang kalau orang ingat ko dugong terdampar tepi pantai, terus tolak ko masuk laut, saper yg susah? keji jer aku punya alasan. kawan aku yg nak pegi sekali nie very the muscular pulak tuh, nanti tak laa aku rasa macam rejected good jer.

lagipon pergi holiday sana sini lately makan tak terjaga laa. yelah, sampai tempat orang kena laa cuba local delicacies. takkan nak mintak healthy food pulak kan?.. nak healthy duduk rumah diam2 masak sendri...

cakap pasal holiday, err.. banyak ke aku pergi holiday akhir2 nie? last monday masa main tennis, aku bagitau my tennis kaki yg aku baru balik dari hong kong dan macau the night before. they all siap tanya, how come you always go on a trip?

then message2 kat facebook pon, indicate macam laa aku pegi trip2 tiap2 bulan. ok maybe aku pegi tiap2 bulan, tapi all short holiday ok. weekend plus one or two more days. no big deal right? lain laa aku ambik 2 minggu off terus, baru laa keje bertimbun.

plus, those westeners always go on holiday for two, three months at one time.. some even the whole year, and they are more developed than us. so what does that tell us?

exactly.

btw, sekarang my heart also pain. haruskah aku pergi Mekah also in december???



...adie

0 comments:

Post a Comment